Maak je eigen Pride stickers VERPLAATST

Gepubliceerd op: 12 juni 2024 08:54

Vier met ons mee dat iedereen zichzelf mag zijn!

Deze workshop wordt wegens ziekte verplaatst. Houd de website in de gaten voor een nieuwe datum.

Ter afsluiting van de Pride-maand organiseren we een gezellige workshop waar je leert hoe je zelf je eigen stickers kunt ontwerpen.

Wat gaan we doen?

Je krijgt uitleg, gaat samen met anderen aan de slag en krijgt hulp van een coach. En het mooiste? Je ontwerpen worden gratis professioneel gedrukt door de Bibliotheek! Perfect voor op je laptop!

Ontmoet andere jongeren en praat met de leden van Queer Collective Zwolle. Een perfecte kans om creatief bezig te zijn, jezelf te empoweren, diversiteit te vieren en aan de slag te gaan met je creatieve skills.Kom langs en laat je creativiteit de vrije loop!

Gratis!

Meedoen is gratis!

Wanneer?

Waar?

HQ-6 (in de Bibliotheek Hoogeveen).